Apple iTunes: Nefunkční detekce mobilu Apple iPhone

Pokud můj blog čtete pravidelně, víte, že jsem přešel z platformy
Windows 10 Mobile na Apple iOS, konkrétně na iPhone 7 Plus. Tím pádem
musím řešit také synchronizaci a zálohování telefonu. Nedávno jsem
řešil problémy s nefunkční detekcí telefonu v aplikaci iTunes, která se
používá pro počítače s Windows.

 

Pro synchronizaci souborů do telefonu a především také pro zálohy
používám aplikaci Apple iTunes. Po téměř půl roce používání se mi
stalo, že aplikace najednou mobil nenašla. Jak vidíte na obrázku, aplikace
iTunes nezobrazovala připojený telefon k počítači jako obvykle.

 

Protože jsem si v té době předtím hrál s nastavením mobilu,
přikládal jsem to změně nastavení. Po čase jsem však nemohl přijít na
to čím to je.

 

 
Když jsem začal googlit zjistil jsem, že zdroj problému může být:

  • poškozený ovladač Apple Mobile device,
  • starší verze aplikace iTunes,
  • problém s konfigurací funkce AutoRun/AutoPlay

 
První dva uvedené problémy jsou uvedeny přímo v nápovědě pro Apple
iTunes.

Pro zjednodušení celého problému jsem rovnou zvolil možnost aktualizace
aplikace, protože při ní se logicky aktualizují i ovladače. Po dokončení
aktualizace iTunes byl problém vyřešen, iTunes již připojený mobil
k počítači detekuje.

Dále jsem si ověřil, že stav konfigurace funkce AutoRun/AutoPlay ve
Windows nemá na chování detekce telefonu v iTunes vliv, detekce automaticky
spouští iTunes i když jsou funkce AutoRun/Au­toPlay ve Windows
zakázány.

 


 

Odkazy

0 Responses to “Apple iTunes: Nefunkční detekce mobilu Apple iPhone”


  • No Comments

Leave a Reply


%d blogerům se to líbí: