Vynucování podmínek licenční smlouvy ke hře v praxi – ban za cheatování ve StarCraft II (singleplay) – aktualizováno

Většina hráčů a uživatelů počítačů netuší že jejich software mohou používat za určitých podmínek a že někteří výrobci si kladou různá omezení. Nejznámější je OEM licencování software od Microsoftu (licence software je svázaná s hardwarem). Hry však také mají různé licenční podmínky. Například u Bethesdy je celkem známo že všechny addony jsou ve vlastnictví Bethesdy a není možné je ani prodávat přestože se nikdy na jejich vývoji nijak nepodílela. Přísné podmínky má také Blizzard na své síti Battle.Net. Tím krotí chování hráčů svých her. Překvapivé ale je nové zjištění – BAN na svůj účet můžete dostat nejen za podvádění během hry po síti ale také při hře single player kampaně. 

Uživatel cheateru Cheat Happens používal trainer při hře pro jednoho hráče ve hre StarCraft II a od Blizzardu mu přišel mail s oznámením BANu na 14 dnů (336 hodin) za porušení licenčních podmínek, které mimochodem zakazují jakékoli neautorizované mody, či hacky.

Moc zajímavý je také rozbor licenční smlouvy kde se mimojiné píše že Blizzard může v podstatě kdykoli i bez oznámení zrušit Battle.Net účet.

Všechny podrobnosti se dočtete v moc pěkném článku na blogu Illumination.

Odkazy

Aktualizace: Blizzard žaluje hackery StarCraftu II na Tiscali Games (Games.cz)

0 Responses to “Vynucování podmínek licenční smlouvy ke hře v praxi – ban za cheatování ve StarCraft II (singleplay) – aktualizováno”


  • No Comments

Leave a Reply