Z eBanky je Raiffeisenbank. Je to dobře?

Jsem klientem eBanky, resp. bývalé eBanky a teď už
Raiffeisenbank. Z eBanky si ponechala Raiffeisenbank elektronické
bankovnictví eKonto, které je asi lepší. Bohužel když jsem předevčírem
zavolal po delší době na infolinku a zaznamenal jsem změnu majitele
zanechalo to ve mě dost špatný dojem, což si myslím není dobrá
vizitka.

Nevím jak často někam voláte, ale mě dost irituje telefonní hovor
strávený čekáním na operátora o (téměř) pravé půlnoci již přes
7 minut, což se mi nikdy u eBanky nestalo. Navíc je celý dojem infolinky
narušen tím, že každých 30 sekund nahraná smyčka začne dlouhým tónem
kdy si naivně myslím, že „už jsem se konečně dočkal“, abych byl
automatomatem utvrzen o svém omylu novým ujišťováním že jsem stále
v pořadí.

normálnější mi případne cca 2–3 minuty poslech hudby a pak nějaké
ty kecy. i O2 má inteligentní plánovače – jestli se nepletu tak hraje
neustále hudba dokud mě nespojí s operátorem.

P.S.: dočkal jsem se v čase 8:40, slečna tam byla asi chudák sama.

michal zobec

Michal Zobec Senior IT Consultant, Project Manager ZOBEC Consulting