Z eBanky je Raiffeisenbank. Je to dobře?

Jsem klientem eBanky, resp. bývalé eBanky a teď už Raiffeisenbank. Z eBanky si ponechala Raiffeisenbank elektronické bankovnictví eKonto, které je asi lepší. Bohužel když jsem předevčírem zavolal po delší době na infolinku a zaznamenal jsem změnu majitele zanechalo to ve mě dost špatný dojem, což si myslím není dobrá vizitka.

Nevím jak často někam voláte, ale mě dost irituje telefonní hovor strávený čekáním na operátora o (téměř) pravé půlnoci již přes 7 minut, což se mi nikdy u eBanky nestalo. Navíc je celý dojem infolinky narušen tím, že každých 30 sekund nahraná smyčka začne dlouhým tónem kdy si naivně myslím, že „už jsem se konečně dočkal“, abych byl automatomatem utvrzen o svém omylu novým ujišťováním že jsem stále v pořadí.

normálnější mi případne cca 2–3 minuty poslech hudby a pak nějaké ty kecy. i O2 má inteligentní plánovače – jestli se nepletu tak hraje neustále hudba dokud mě nespojí s operátorem.

P.S.: dočkal jsem se v čase 8:40, slečna tam byla asi chudák sama.

0 Responses to “Z eBanky je Raiffeisenbank. Je to dobře?”


  • No Comments

Leave a Reply