Sisters of Battle v datadisku Warhammer 40000: Soulstorm

Sisters of Battle opravdu budou v datadisku Soulstorm pro
Warhammer 40000 Dawn of War.

Vzhledem k tomu že ve světě Warhammer 40000 jsou řádové sestry
Impéria nadány magickými schopnostmi, můžeme počítat se zajímavými
postavami v podobném stylu jako je Caplan, Commander a podobně.

Podle serveru Gamespot budou jednotky Sisters of Battle využívat svoje
magické schopnosti na úkor příjmu zdrojů rekvizice. Pokud tedy během hry
budete využívat jakékoli magické schopnosti sníží se vám tím příjem
rekvizice – čímž budete moci stavět méně budov nebo méně jednotek. Je
tedy na vás jestli máte dostatečnou armádu a zrovna nemáte potřebu ji
dovybavovat nebo jestli raději omezíte kouzlení a rozšíříte svoje řady
bojových jednotek o nějaké lepší kousky. Uvidíme jak se podaří autorům
tyto schopnosti vyvážit a jestli tato rasa bude použitelná k boji.
Prozatím jsou v Dawn of War nejoblíbenější Space Marines a Chaos.
Zajímavou rasou jsou také Necrons ale ostatní rasy mají spíše nevýhodu a
málokterý hráč dovede tyto rasy ovládat ke zdárnému vítězství.

Další
obrázky jsou v galerii.

michal zobec

Michal Zobec Senior IT Consultant, Project Manager ZOBEC Consulting

19 komentářů: „Sisters of Battle v datadisku Warhammer 40000: Soulstorm

  • 28. 12. 2007 (18:21)
    Trvalý odkaz

    to murmansk

    jj přesně tak, ve warhammer fantasy battle jsou i letecké jednotky v podobě figurek (draci apod.), ale mezi figurkami pro warhammer 40000 jsem letecké nenašel. ale vím že letecké jednotky ve wh40k existují…

  • 27. 12. 2007 (11:48)
    Trvalý odkaz

    V obyčejném Warhammeru (ne 40 000) jsou letecké i figurky

  • 13. 12. 2007 (18:12)
    Trvalý odkaz

    no figurky asi neexistují – ostatně jak pak chceš na stolní hře simulovat pohyb ve vzduchu? ale ve světě warhammer a warhammer 40000 letecké jednotky běžně existují.

  • 12. 12. 2007 (16:25)
    Trvalý odkaz

    Docela by mě zajímalo jestli i Games Workshop bude dělat letecký jednotky.

  • 10. 12. 2007 (18:41)
    Trvalý odkaz

    murmansk říká:

    A docela se divim že v soulstormu jsou letecký jednotky ve wargamingu exitujou totiž jen u dark eldar

    a tyto informace máš odkud? jak si myslíš že ostatní rasy provádí výsadky z vesmíru na planetách? pokud vytváří hry na základě placené licence jistě se o tom poradí s držitelem licence a věř mi že zrova Games Workshop by asi moc nebylo rádo aby jim někdo zasahoval do „jejich světa“.

  • 10. 12. 2007 (10:37)
    Trvalý odkaz

    Ale mohlo by to být bez modu a normálně ve hře a když o tom uvažuju tak ke každý rase existuje ještě spousta jednotek.
    A docela se divim že v soulstormu jsou letecký jednotky ve wargamingu exitujou totiž jen u dark eldar

  • 6. 12. 2007 (01:17)
    Trvalý odkaz

    to Murmansk
    no je to možné, ale třeba rasa daemonhunters už existuje v podobě modu „Inquisition Daemonhunt Mod“ pro Dark Crusader. No a Tyranidi jsou v modu Space Hulk pro Winter Assault. Jen tedy výhradně ve stylu Space Hulk (což je vlastně hra ve hře 😉 ) ale jsou tam. Existuje pak i samostatná rasa Tyranidů v podobě modu ale zatím to jsou jen opravdu předběžné verze (Alpha).

  • 5. 12. 2007 (20:50)
    Trvalý odkaz

    Když vezmete v potaz, že je tu podle wargamingový hry warhammer 40000, tak by mohly přijít ještě nějaký rasy (třeba deamonhunters A tyranidi). Někde jsem slyšel že THQ má licenciny 40k až do 2010

  • 20. 11. 2007 (23:15)
    Trvalý odkaz

    to mikelos
    no Imperial Guards jsou spíš o obraně a o masové armádě (něco ve stylu rusů). samozřejmě kromě nejvyšší technologické větve.

    to sakul
    tyranidi existují v podobě MODu pro Winter Assault – jmenuje se Space Hulk, ale to není klasický mod s novou rasou ale simulace původní deskové hry Space Hulk. jinak tqžko říct, Tyranidi jsou zajímavá rasa, ale třeba Genestealers by asi těžko stavěli budovy apod. s Genestealers se setkáš třeba jen v hulku nebo při nějaké masové invazi je to spíš takovej ten nemyslící zabíjecí stroj účinný ve velkých počtech.

  • 20. 11. 2007 (17:28)
    Trvalý odkaz

    No ja sem cetl na netu, ze tam pry v Soulstorm budou i letající stroje (letadla apod.) nevim co je na tom pravdy ale nechame se prekvapit – na tu hru se fakt tesim…
    Mimochodem Imperial Guard rules… akort mi prijde ze z nich jsou v tom dataci (dark crusade) trochu slabsi protoze muzou postavit jen 1 comando Kasrkinů, ale zase mají ty prenosne rotacaky a to je mazec nemluvim ani o tom brutalnim tanciku ktery likviduje vse co mu prijde do cesty…
    No jo da se i za IG hrat ale chce to trochu jinou taktiku a cvik.

  • 18. 11. 2007 (15:55)
    Trvalý odkaz

    tak to nevim,no…jako co se týče síly,tak jsou dobrý,ale designově je totálně pojebali,podle mě je to zatim nejošklivější rasa…ale souhlasim,tyranidi by byli mnohem zajímavější…

  • 17. 11. 2007 (21:57)
    Trvalý odkaz

    s tema tyranidama by to bylo zajimavejsi. Ale na Tau stejne nikdo nema

  • 16. 11. 2007 (15:51)
    Trvalý odkaz

    no,co se týče hraní,to je dost daleko páč sem před týdnem musel formátovat,a včera sem dal stahování,takže to bude ku.evsky dlouho…jedeš na nějakym patchi?

  • 16. 11. 2007 (14:44)
    Trvalý odkaz

    to waaagh

    jo dík, moc jsem je nezkoušel orky ale máš pravdu v tom že marines mají svoje kouzlo 🙂 hlavně mi víc vyhovuje jejich taktika a možnost nasazení na velké vzdálenosti (orbiter).

    p.s.: zahrát nechceš? pošli mi klidně mail…

  • 15. 11. 2007 (18:50)
    Trvalý odkaz

    no nevim,hlavní síla orků je právě v počátku hry,kde když získají převahu,skoro nic je nezastaví,základní pěchotu sice nemají zadarmo,ale velmi levnou,ale hlavně se RYCHLE DOPLŇUJE a vyrábí,což je naprostý opak u necronů,kteří když nemají dost obelisků,mají děsně pomalou produkci.I tak uznávám že je to velmi silná rasa,ale jak říkám,CC specialisti orků mě ještě nikdy nezklamali:).O marines ani nemluvím,ty maj prostě svoje kouzlo.

    p.s.:doufám že sem ti to vysvětlil,nebo sem to aspoň zkusil 😀

  • 14. 11. 2007 (23:39)
    Trvalý odkaz

    čau dík za názor. orkové jsou fajn, velkou výhodu mají hlavně na počátku ale nějak mě osobně nevyhovují. podobnou výhodu mají třeba nekroni – mají armádu téměř skoro zadarmo (pokud nebudeš rozšiřovat počty jednotek ve skupině) – základních bojovníků. nejvíc mě oslovil boj za císaře a jeho impérium 😉 (Space Marines a nebo Imperial Guard taky má něco do sebe). Pokud hraju Dawn of War tak jsem si docela zvykl bojovat za Mariňáky a za Nekrony (tam je to dost ložitý v pokročilejším tech levelu kde mi už víc vyhovují Space Marines než Necrons).

    p.s.: pokud chceš můžeš mi zkusit vysvětlit jak jsou orkové silní 😀

  • 12. 11. 2007 (17:31)
    Trvalý odkaz

    díky za informaci,sem vůbec netušil že se chystá další warhammer,tuhle sérii RTS nejvíc žeru….ale nesouhlasím s poslední věštou,nejlepší rasou,která zanechává na každém bojišti smrt,zkázu a krev(v případě nekronů součástky a olej),jsou ORKS ORKS ORKS ORKS >D

Komentáře nejsou povoleny.