Nefunguje vám internetové bankovnictví u ČSOB?

Pokud máte účet u ČeskoSlovenské Obchodní Banky (ČSOB), může se
vám stát že jejich elektronické bankovnictví nějak přestalo fungovat.
Jestliže stránky na adrese www.csob.cz
normálně fungují a teprve po klepnutí na přihlášení ČSOB
InternetBanking 24
 nebo ČSOB BusinessBanking
24
 vám prohlížeč Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit
tuto webovou stránku
a totéž nefunguje ani v prohlížečích Google
Chrome a v Mozilla Firefox je řešení problému jednoduché.

[singlepic id=169 w=320 h=240 float=]

ČSOB totiž používá pro šifrování certifikáty služby u První
Certifikační Autority (I. CA), která vydává vlastní certifikáty. Tyto
certifikáty nejsou ve výchozí instalaci obsaženy v žádném ze
současných operačních systémů Microsoft Windows a tím vzniká kámen
úrazu. Bez platného kořenového certifikátu (Root Certificate) není možné
ověřit identitu webu.

[singlepic id=167 w=320 h=240 float=]

Váš problém tedy vyřešíte tím že si stáhnete ze stránek aktuální
verzi kořenových certifikátů, nainstalujete a všechny šlužby ČSOB jsou
funkční.

[singlepic id=168 w=320 h=240 float=]

Odkazy

michal zobec

Michal Zobec Senior IT Consultant, Project Manager ZOBEC Consulting

2 komentáře: „Nefunguje vám internetové bankovnictví u ČSOB?

  • 17. 3. 2010 (19:03)
    Trvalý odkaz

    Potrebuji vedet stav na mem ucte, ale nemohu se dostat do internetoveho bankovnictvi. Dekuji za pomoc Kucerova Jana

    • 17. 3. 2010 (19:11)
      Trvalý odkaz

      dobrý den, a jak se projevuje že se do něj nemůžete dostat? vaše banka vám není ochotna pomoci?

Komentáře nejsou povoleny.