Nefunguje vám internetové bankovnictví u ČSOB?

Pokud máte účet u ČeskoSlovenské Obchodní Banky (ČSOB), může se vám stát že jejich elektronické bankovnictví nějak přestalo fungovat. Jestliže stránky na adrese www.csob.cz normálně fungují a teprve po klepnutí na přihlášení ČSOB InternetBanking 24 nebo ČSOB BusinessBanking 24 vám prohlížeč Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku a totéž nefunguje ani v prohlížečích Google Chrome a v Mozilla Firefox je řešení problému jednoduché.

ČSOB totiž používá pro šifrování certifikáty služby u První Certifikační Autority (I. CA), která vydává vlastní certifikáty. Tyto certifikáty nejsou ve výchozí instalaci obsaženy v žádném ze současných operačních systémů Microsoft Windows a tím vzniká kámen úrazu. Bez platného kořenového certifikátu (Root Certificate) není možné ověřit identitu webu.

Váš problém tedy vyřešíte tím že si stáhnete ze stránek aktuální verzi kořenových certifikátů, nainstalujete a všechny šlužby ČSOB jsou funkční.

Odkazy

2 Responses to “Nefunguje vám internetové bankovnictví u ČSOB?”


Leave a Reply