Business Administrative Assistant (9404) / Brigáda / Brno

Do našeho teamu hledáme novou kolegyni, či kolegu na pozici Business Administrative Assistant (Asistentka obchodních procesů), která(ý) bude mít na starosti projekty společnosti a zajištění jejich podpory.

 

Jedná se o pracovní pozici na zkrácený úvazek.

 

O společnosti ZOBEC Consulting

ZOBEC Consulting je českou společností, nabízející profesionální IT služby zaměřené na vývoj software, automatizaci a správu informačních technologií. Klademe důraz na individuální přístup a řešení na míru. Mezi naše zákazníky patří jak malé firmy, tak velké mezinárodní společnosti působící po celém světě.

 

Nabízíme vývoj aplikací a informačních systémů na míru včetně vývoje cloudových řešení pro Windows Azure. Poskytujeme plný rozsah služeb od analýzy, návrhu, přes vývoj až po nasazení produktu a poskytování zákaznické podpory. Máme zkušenosti s jednoduchými aplikacemi a také s rozsáhlými projekty včetně řízení těchto projektů.

Business Administrative Assistant

Do našeho teamu hledáme novou kolegyni, či kolegu na pozici Business Administrative Assistant (Asistentka obchodních procesů), který bude mít na starosti projekty společnosti a zajištění jejich podpory. 

Pracovní náplň

  • Sleduje aktuální stav probíhajících projektů;
  • Řeší zda u všech projektů probíhají všechny procesy jak mají;
  • Kontroluje, zda spolupracovníci vykonávají řádně své povinnosti;
  • Emailová korespondence;
  • Pravidelné porady o stavu projektů;

Vyžadujeme

  • SOŠ, ekonomického směru, nebo ekvivalentní praxe
  • Praxe na pozici v administrativě alespoň 1 rok
  • Znalost práce s počítačem se systémem Windows
  • Znalost práce s Microsoft Office, zejména Outlook, Word a Excel
    • Outlook: příjem odesílání pošty, označování vyřízených emalů, plánování schůzek, apod.
    • Word: základní práce s textem včetně využívání stylů, odkazy, automaticky generovaný obsah dokumentu.
    • Excel: základní práce s tabulkami ve formě seznamů, jednoduchých vzorců pro výpočet, filtrování obsahu, seznamy.
  • Znalost práce s webovými aplikacemi
  • Dobrý písemný projev
  • Ochota učit se nové věci
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Uvítáme alespoň základní povědomí o účetnictví, zejména daňových dokladech (znalost termínů: DPH, daňový doklad, zálohová faktura, apod.)
  • Uvítáme alespoň základní povědomí o právních a pracovněprávních dokumentech

Nabízíme

  • Možnost dlouhodobé spolupráce.
  • Kancelář blízko centra Brna. Po zapracování je možný částečný homeoffice.
  • Smlouvu na DPP, zkrácený úvazek.
  • Počet hodin a pracovní doba dle dohody, nejméně však cca 10h měsíčně. Individuálně, dle potřeb firmy je možné odpracovat až 40h měsíčně.
  • Nástupní mzda 140 Kč/h, po zapracování vyšší mzda.
  • Čtvrtletní bonusy.
  • Neomezený tarif pro soukromé použití, včetně členů rodiny.
  • V případě úspěchu společnosti vánoční bonusy.
  • Team building akce.

Informace o pozici

Místo pracoviště Brno, Renneská třída
Typ pracovního vztahu Brigáda, 10h měsíčně, případně více
Typ smluvního vztahu Dohoda o provedení práce
Mzda 140–200 Kč/h
Označení pozice Business Administrative Assistant (9404)

V případě zájmu o práci

  • Stručný životopis zašlete na email „michal (zavináč) zobec (tečka) net“ s předmětem „Business Administrative Assistant (9404)“.
  • Výběrové řízení může probíhat až ve třech kolech. Uzávěrka prvního kola je k 1.9.2017. O výs­ledku výběrového řízení se pokusíme informovat všechny zájemce. V případě, že se vám neozveme do 1.10.2017 nepos­toupil(a) jste do druhého kola výběrového řízení.