Zákaznická podpora

Poskytování podpory pro zákazníky bez smlouvy

Pokud vaše společnost nemá uzavřenou smlouvu pro poskytování zákaznické podpory, můžete nás kontaktovat pro uzavření smlouvy pro poskytování zákaznické podpory.

Zákazníkům bez uzavřené smlouvy pro poskytování zákaznické podpory nejsou služby podpory poskytovány.

 

Rozšířená podpora pro zákazníky s uzavřenou smlouvou

Pokud má vaše společnost s námi uzavřenou smlouvu pro poskytování zákaznické podpory, postupujte prosím podle odstavce Kontakty pro poskytování podpory ve vaší smlouvě:
  • Portál IT ServiceDesk. Vždy nejprve požádejte o podporu skrze náš portál ServiceDesk.
  • Telefon. Můžete kontaktovat telefonicky přímo přiděleného technika, pokud je tento způsob podpory zahrnut ve smlouvě.
Naši zaměstnanci vás kontaktují jakmile to bude možné, dle podmínek smlouvy. Posky­tování podpory se řídí se Všeobecnými obchodními podmínkami.

Pro naše zákazníky využíváme nástroje pro poskytování vzdálené podpory.

1 Response to “Zákaznická podpora”


  • Dobrý den,

    díky za ENG a CZ titulky současně ve star treku discovery.

    Pošlete č.účtu a chci Vám přispět aspoň 200,–Kč.

    Je to super.

    S pozdravem Bartoň

Leave a Reply