Zákaznická podpora

Základní podpora pro zákazníky bez smlouvy

Pokud vaše společnost nemá uzavřenou smlouvu pro poskytování zákaznické podpory, můžete použít následující způsoby pro vyžádání podpory:
  • Email. Můžete použít email technika, či obchodníka, nebo obecný email: obchod[zavináč]zo­bec(tečka)net.
Naši zaměstnanci vás kontaktují jakmile to bude možné, nicméně musíme upozornit na skutečnost, že pro vyřizování technické podpory mají přednost zákazníci s uzavřenou smlouvou o podpoře. Pos­kytování podpory bez uzavřené smlouvy o podpoře je bez jakékoli garance termínů a řídí se Všeobecnými obchodními podmínkami.

Pro naše zákazníky využíváme nás­troje pro poskytování vzdálené podpory.

 

Rozšířená podpora pro zákazníky s uzavřenou smlouvou

Pokud má vaše společnost s námi uzavřenou smlouvu pro poskytování zákaznické podpory, postupujte prosím podle odstavce Kontakty pro poskytování podpory ve vaší smlouvě:
  • Portál IT HelpDesk. Vždy nejprve požádejte o podporu skrze náš portál HelpDesk.
  • Telefon. Můžete kontaktovat telefonicky přímo přiděleného technika, pokud je tento způsob podpory zahrnut ve smlouvě.
Naši zaměstnanci vás kontaktují jakmile to bude možné, dle podmínek smlouvy.

Pro naše zákazníky využíváme nástroje pro poskytování vzdálené podpory.

0 Responses to “Zákaznická podpora”


  • No Comments

Leave a Reply